.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در روز شوراها مطرح شد ؛
فرمانداری ویژه تنکابن درحد یک اسم باقی مانده است
شمال نیوز : رئیس شورای شهر تنکابن با گلایه از انجام نشدن تفویض اختیار به ادارات شهرستان گفت: تشکیل فرمانداری ویژه تنها در حد یک اسم باقی مانده است.....
فرمانداری ویژه تنکابن درحد یک اسم باقی مانده است

به گزارش شمال نیوز،تقی پزشکی در آستانه سالروز شوراها خواستار افزایش اختیارات فرمانداری ویژه تنکابن شد و ضمن تشریح وظایف شوراها گفت: شوراها باید تعامل بیشتری با دستگاههای اجرایی داشته باشند ورسیدگی امور شهر و روستا، جلوگیری از ظلم به شهروندان و ایجاد شادی و نشاط بین مردم از جمله وظایف شوراهای اسلامی است.

وی با تاکید براینکه سلایق سیاسی و جناحی هر فردی قابل احترام است افزود: شوراها نباید به دنبال مسائل سیاسی و جناحی باشند.

پزشکی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف شوراها، پیگیری مطالبات مردم است اضافه کرد: مشکلات و نارسایی های به جامانده باید توسط شوراها و با پیگیری فرماندار و نماینده مجلس حل شود.رئیس شورای اسلامی شهرستان تنکابن با اشاره به خواسته دیرینه مردم غرب مازندران مبنی بر استان شدن بیان داشت: با توجه به دوری راه تا مرکز استان و خطرات جاده، تفاوت فرهنگ ها و گویش ها و ... استانی شدن این منطقه مطالبه جدی مردم است.

پزشکی ضمن انتقاد از حضور کمرنگ صدا و سیمای مازندران در تنکابن از مشکلات کشاورزان نیز سخن گفت و افزود: تنکابن در تولید محصولاتی چون مرکبات، کیوی، گل و گیاه و لوبیا و فندق و ... در کشور حرف برای گفتن دارد اما بازار فروشی برای محصولات فراهم نیست.

این مسئول با بیان اینکه تامین آب شرب و آب کشاورزی در تنکابن در زمره مهمترین مشکلات است اظهار داشت: با احداث دو سد ازارود و دوهزار و سه هزار تا حدودی این دغدغه ها رفع خواهد شد و مطالعات این دو پروژه در حال انجام است.

وی از کم توجهی مرکز استان به تنکابن نیز گلایه کرد و درباره ساخت راه تنکابن به الموت گفت: این پروژه اگر در شرق مازندران بود تاکنون انجام شده بود و با توجه به اعتبارات ملی این پروژه ، باید زودتر ساخته شود.

وی خواستار تسریع در ساخت پروژه های رینگ شهری، جاده ساحلی ، مهار آبهای سطحی شد و تصریح کرد: افزایش مشارکت ها سبب می شود تا کارها با روال بهتری انجام شود.

پزشکی با تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی بین مردم و مدیران بیان داشت؛ هر حرفی و هر کاری اگر برای تضعیف نظام باشد حرام بوده و افتخار ما این است که کشور ما یک هدایتگر داشته و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ما بیدار بوده و مقتد هستند و اجازه دخالت به هیچ بیگانه ای را نمی دهند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.